Ο χωρικός

Ο χωρικός
Κάθε πέρσι και καλύτερα, κάθε φέτος και χειρότερα.

Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015

Το τσίρκο, οι κλόουν και η απεραντοσύνη της βλακείας…

Τετάρτη βραδάκι και επιστρέφοντας προς το σπίτι, πρέπει να ήταν περίπου δέκα, προσπαθούσα να θυμηθώ τι έχω ξεχάσει να κάνω.

Μάλλον είπα, δεν θα ήταν κάτι σημαντικό για να μην μου έρχεται τίποτα στο κεφάλι.


Ξαφνικά, σκάει ένα τηλέφωνο από τον κολλητό μου, ο οποίος μη μπορώντας να μου μιλήσει ξεκάθαρα από τα γέλια, με ρωτάει, βλέπεις; 

Τι να δω του λέω;

Το τσίρκο, μου λέει, νομίζοντας ότι του κάνω πλάκα.

Τι;;;;  Πιωμένος είσαι ρε; του λέω εγώ.

Και τότε καταλαβαίνοντας ότι πράγματι δεν βλέπω τίποτα, μου λέει, βλέπω κάτι κλόουν που είναι ντυμένοι πολιτικοί.

Έτσι μου χαρακτήρισε τους συμμετέχοντες στο τραγικό ντιμπέιτ, το οποίο παίχτηκε στην Ελληνική τηλεόραση την προηγούμενη Τετάρτη.

Δεν θα αναλωθώ να το σχολιάσω, γιατί θεωρώ ότι είναι ανάξιο λόγου και το μόνο που πρόσφερε σε όσους αφιέρωσαν τρεις ώρες από την ζωή τους για να το δουν, ήταν μια απέραντη κακομεταχείριση του εγκεφάλου τους.

Και δεν έφτανε όλη αυτή η φαρσοκωμωδία, που είδαν, όσοι είδαν, αλλά μάλλον κάποιοι κατάλαβαν ότι άρεσε στον κόσμο και αποφάσισαν να το ξαναπαίξουν, αυτή την φορά με λιγότερους κλόουν και διαφορετικούς όρους.

Νομίζουν ότι με αυτό τον τρόπο, θα καταφέρουν να πείσουν τους ψηφοφόρους, καταρχήν να πάνε στις κάλπες και κατά δεύτερον να διεκδικήσουν περισσότερους ψήφους για την παράταξη που υπηρετούν.

Πάρτε το χαμπάρι όλοι εσείς που κάθεστε στους πολυτελέστατους θρόνους σας, ο κόσμος σας έχει σιχαθεί και δεν θέλει ούτε να σας βλέπει, γι’ αυτό και η τηλεθέαση δεν έπιασε ούτε το 30%.

Ούτε 3 στους 10 δεν σας είδαν, και εσείς αντί να ζητήσετε συγγνώμη από τον κόσμο για αυτό που του δείξατε, θέλετε να το επαναλάβετε.

Όπως μου είπε κάποιος άλλος την επόμενη μέρα : Μήτσο μου λέει, από χτες έχω αρχίσει να φοβάμαι. Και δεν φοβάμαι για μένα, αλλά για τα παιδιά μου. Γιατί κατάλαβα, συνέχισε να μου λέει, ότι όλους αυτούς τους τύπους δεν τους ενδιαφέρει τίποτα άλλο εκτός από την προσωπική τους καριέρα.

Αυτό ακριβώς  είναι και το μεγάλο πρόβλημα της Ελλάδας τελικά, η έλλειψη πατριωτών πολιτικών είναι αυτό που μας οδήγησε στην κατάσταση που είμαστε τώρα και απ’ ότι φαίνεται δεν πρόκειται να αλλάξει για το άμεσο χρονικό διάστημα.  

Αυτό που πρέπει όλοι μας να κάνουμε, είναι να τους απαξιώσουμε τόσο πολύ, ώστε να αναγκαστούν να αλλάξουν τρόπο σκέψης. Το πρώτο βήμα μπορεί να γίνει κλείνοντας όλοι τις τηλεοράσεις μας την Δευτέρα το βράδυ.

Θεωρώ ότι θα ήταν ένα καλό βήμα και ένα μάθημα γνώσης και επιμόρφωσης για τους νέους πολιτικούς που θα ακολουθήσουν και θα αναδειχθούν μέσα από την λαίλαπα που έχει πλήξει την Ελλάδα.

Έτσι κι αλλιώς όποιος και να βγει στην εξουσία, το μόνο που θα κάνει είναι να εφαρμόσει το μνημόνιο Νο 3 και να λειτουργήσει στην ουσία σαν θεσμικός εγγυητής.

Όσο για την ΕΡΤ, καλά θα ήταν να δείξει κανένα ματσάκι από το Eurobasket, μπας και δει χαρά στα νούμερα της, παρά να ασχολείται με τα μεγάλα «νούμερα».

Έλεος ρε παιδιά πια, λυπηθείτε μας…

    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου