Ο χωρικός

Ο χωρικός
Κάθε πέρσι και καλύτερα, κάθε φέτος και χειρότερα.

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

Νηπιαγωγείο Σχολής Χιλλ, τι άλλο;

Και πριν προλάβω να τελειώσω το πρωινό μου άρθρο, σκάει η ρουφιανιά…

Ο μέχρι τώρα αριστερός πρωθυπουργός της χώρας και ο 17ώρος διαπραγματευτής του μνημονίου, έγραψε το παιδί του στο ιδιωτικό νηπιαγωγείο της Σχολής Χιλλ.

Εκεί που άλλωστε πάνε και οι περισσότεροι Έλληνες τα παιδιά τους, με το ευτελές χρηματικό αντίτιμο των 7.000 ευρώ ετησίως. 

Όσο δηλαδή είναι το ετήσιο ποσό σύνταξης της πλειοψηφίας των Ελλήνων συνταξιούχων, ή όσες είναι οι ετήσιες απολαβές την ιδιωτικών υπαλλήλων.

Έτσι βεβαίως ο Αλέξης δείχνει την έμπρακτη υποστήριξη του προς τα δημόσια εκπαιδευτήρια και την δημόσια παιδεία.

Από καλά διασταυρωμένες πηγές (πλάκα κάνω), αυτό συνέβη γιατί στο νηπιαγωγείο της γειτονιάς του, όλες οι θέσεις ήταν κατειλημμένες και μην μπορώντας να βρει το λεγόμενο «βύσμα» στο υπουργείο παιδείας για να κάνει την εγγραφή, προτίμησε να το πάει στο συγκεκριμένο εκπαιδευτήριο, στερώντας παράλληλα από τον οικογενειακό προϋπολογισμό, μισό μηνιάτικο.

Δεν πειράζει Αλέξη, αν σου προκύψουν κάποια έκτακτα έξοδα και δεν βγαίνεις, στείλε μου ένα mail, να σου κάνω μια διατραπεζική μεταφορά, από τα λεφτά που έχω βγάλει στα νησιά gamao

Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, μάλλον θα γράψω και εγώ το παιδί μου εκεί.
Βεβαίως υπάρχει ένα προβληματάκι με την απόσταση, γιατί μένω σε ένα χωριό στην Κρήτη, αλλά πες στην Περιστέρα την άλλη φορά που θα πάει, να κοιτάξει αν έχει χώρο στο πάρκινγκ για το ιδιωτικό μου ελικόπτερο.

Τόσο που έχει πέσει το πετρέλαιο παγκοσμίως, τζάμπα θα μου έρχεται…




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου